• Inga Więch

Sprawdzamy kto czyta gazetki z segmentu Dom i Ogród

Przełom marca i kwietnia to początek wzmożonego ruchu w sklepach z asortymentem budowlanym, narzędziami oraz akcesoriami do ogrodu. Jak otwarcie sezonu remontowo-ogrodniczego przekłada się na zainteresowanie gazetkami sieci z tej kategorii? Sprawdzamy. 


W serwisach należących do Adretail (Okazjum.pl, Promoceny.pl, Promocyjni.pl) regularnie zamieszczane są gazetki 6 sieci handlowych należących do kategorii Dom i Ogród:

  • Castorama

  • Leroy Merlin

  • Obi

  • Jula

  • Praktiker

  • Bricomarche

Użytkownicy średnio spędzają 3 minuty 28 sekund na przeglądaniu publikacji powyższych sieci. Docierają średnio do 11 strony. Świadczy to o dużym zainteresowaniu gazetkami promocyjnymi poświęconymi tematyce remontowo-budowlanej. Prawie 74% użytkowników przegląda oferty na urządzeniach stacjonarnych, a urządzeń mobilnych używa 24% zainteresowanych ofertą użytkowników. 

Katalogami i broszurami prezentującymi narzędzia i artykuły budowlane interesują się głównie osoby w wieku 25-34 (25%) i 35-44 (20%). Są to więc potencjalni konsumenci, którzy najprawdopodobniej posiadają własne mieszkania lub domy i aktywnie poszukują najbardziej korzystnych rozwiązań przed remontem.

Co ciekawe 64% osób przeglądających gazetki promocyjne z kategorii dom i ogród to kobiety. Pokrywa się to z ogólnym trendem, zakładającym, że to właśnie kobiety w większości decydują o wydatkach z domowego budżetu.




10 wyświetlenia

@ 2020 AdRetail

Grupa Interia.pl

Zobacz nasze serwisy:

  • okazjum.pl
  • Aplikacja Okazjum - gazetki
  • kodyrabatowe.interia.pl
  • promocyjni.interia.pl
  • promoceny.pl
  • logo-ding-czerw