@ 2019 AdRetail, Grupa Interia.pl

Zobacz nasze serwisy:

  • okazjum.pl
  • Aplikacja Okazjum - gazetki
  • kodyrabatowe.interia.pl
  • promocyjni.interia.pl
  • promoceny.pl
  • logo-ding-czerw
  • Inga Więch

Rok 2016 rokiem rekordów sieci reklamowej AdRetail

O 29% w 2016 roku wzrosła liczba klientów AdRetail względem poprzednich 12 miesięcy. To jednak tylko jeden z wielu sukcesów sieci reklamowej, należącej do Grupy Interia.pl. Rok 2016 okazał się bowiem dla AdRetail prawdziwie rekordowy.  



AdRetail prowadzi dla swoich klientów działania mające na celu zwiększenie zysków ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych. Oferuje sieciom handlowym i markom z branży FMCG takie korzyści, jak:

  • dotarcie do użytkowników w momencie podejmowania decyzji zakupowych

  • wzbogacenie stron internetowych publikacjami opartymi na atrakcyjnej przeglądarce;zwiększanie popularności gazetek reklamowych

  • zwiększanie świadomości marki i znajomości oferty sklepów.

Możemy pochwalić się szeregiem autorskich rozwiązań, dzięki którym skutecznie realizujemy cele swoich klientów, a co za tym idzie – zwiększamy własne przychody i pozyskujemy kolejnych partnerów biznesowych.


Rekordowa liczba użytkowników

W 2016 roku wzrosła liczba użytkowników odwiedzających serwisy wchodzące w skład sieci AdRetail do średnio 2,2 mln użytkowników miesięcznie.




Rekordowe zyski

Zwiększenie liczby aktywnych klientów wiąże się również ze wzrostem przychodów. W porównaniu z rokiem 2015 poziom zysków AdRetail w 2016 roku osiągnął 121%, a w niektórych miesiącach współczynnik ten przekroczył granicę 150%.




7 wyświetlenia