- Inga Więch
Rok 2016 rokiem rekordów sieci reklamowej AdRetail
O 29% w 2016 roku wzrosła liczba klientów AdRetail względem poprzednich 12 miesięcy. To jednak tylko jeden z wielu sukcesów sieci reklamowej, należącej do Grupy Interia.pl. Rok 2016 okazał się bowiem dla AdRetail prawdziwie rekordowy.

AdRetail prowadzi dla swoich klientów działania mające na celu zwiększenie zysków ze sprzedaży w sklepach stacjonarnych i internetowych. Oferuje sieciom handlowym i markom z branży FMCG takie korzyści, jak:
dotarcie do użytkowników w momencie podejmowania decyzji zakupowych
wzbogacenie stron internetowych publikacjami opartymi na atrakcyjnej przeglądarce;zwiększanie popularności gazetek reklamowych
zwiększanie świadomości marki i znajomości oferty sklepów.
Możemy pochwalić się szeregiem autorskich rozwiązań, dzięki którym skutecznie realizujemy cele swoich klientów, a co za tym idzie – zwiększamy własne przychody i pozyskujemy kolejnych partnerów biznesowych.
Rekordowa liczba użytkowników
W 2016 roku wzrosła liczba użytkowników odwiedzających serwisy wchodzące w skład sieci AdRetail do średnio 2,2 mln użytkowników miesięcznie.


Rekordowe zyski
Zwiększenie liczby aktywnych klientów wiąże się również ze wzrostem przychodów. W porównaniu z rokiem 2015 poziom zysków AdRetail w 2016 roku osiągnął 121%, a w niektórych miesiącach współczynnik ten przekroczył granicę 150%.
