- Sylwia Czubińska
Nestle Hitem Handlu 2019!
Aktualizacja: 19 lut 2020

W corocznym konkursie Hit Handlu organizowanym przez miesięcznik „Handel” (VFP Communications) właściciele sklepów detalicznych wskazali siedem produktów Nestle Polska, oznaczając je jako najlepiej sprzedających w swojej kategorii.
Produkty firmy Nestle Polska, które zwyciężyły w tegorocznym konkursie Hitu Handlu to Winiary Sos Tatarski – kategoria zimne sosy, Winiary Sos pieczeniowy ciemny – kat. sosy instant, Winiary Dekoracyjny – kat. majonezy, Nescafe Classic – kat. kawa rozpuszczalna, Winiary Pomysł na.. kurczaka w sosie śmietanowo ziołowym – kat. fiksy, a także Winiary Galaretka truskawkowa – kat. desery Instant.
Zaraz za Nestle, kolejnych pięć nagród otrzymała Grupa Maspex Wadowice w kategorii soki i nektary (Tymbark Pomarańcza sok 100%), napoje niegazowane (Tymbark jabłko-wiśnia), dżemy, konfitury, powidła (Łowicz dżem truskawkowy niskosłodzony), soki i napoje dla dzieci (Kubuś Play marchewka-truskawka-jabłko-limetka) oraz sosy w słoikach (Łowicz Sos Spagetti).
Następne trzy nagrody przypadły firmie Henkel Polska w kategoriach środki do mycia okien (za Clin Windows & Glass Citrus), środki do toalet (Bref Power Aktiv Soczysta Cytryna) oraz szampony (Schwarzkopf Schauma Color Shine).
Wśród zwycięzców wyłoniono również firmy polskie, jak i wielkie koncerny międzynarodowe, są to producenci gotowych dań, alkoholu, przekąsek, słodyczy i nabiału.
Wyróżnienia prosto od redakcji „Handlu”
Redakcja „Handlu” postanowiła również zabrać głos w organizowanym przez nią konkursie. Przyznała aż cztery wyróżnienia firmom, które charakteryzują się wysoką jakością swoich produktów, innowacyjnością i aktywnością na rynku branży spożywczej. Są to:
IndykPol, który otrzymał wyróżnienie za linię „Samo Dobro”. Firma ta produkuje wyroby zawierające krótką listę składników, co świadczy o nie wprowadzaniu konserwantów i korzystaniu z najlepszej jakości mięsa indyczego o wysokiej mięsności. Ponadto IndykPol sprawuje kontrolę nad całym procesem produkcji od początku do końca.
Zakład Tłuszczowy Bielmar, który w swoim asortymencie posiada Śniadaniową Wege (do smarowania) oraz Zwykłą Wege (kulinarną) z europejskim certyfikatem V-Label Vegan, który deklaruje o braku wprowadzania składników odzwierzęcych. Dodatkowo zakład ten nie korzysta z żadnych „ulepszaczy”, konserwantów czy barwników.
ETi European Food Industreies, firma z Turcji, która na rynku polskim jest od 2018 r. wyróżniła się wysoką jakością w kategorii produktów słodkich. Największym popytem cieszą się batony Wanted, które łączą w smaku zróżnicowane tekstury i nowości gorzkiej czekolady.
Wyborowa Pernod Ricard, zakład ten cechuje się rodzinną metodą destylacji, opartą na trójetapowym procesie tworzenia wódki. Produkcja alkoholu bazuje na ziarnach wytwarzanych z wyłącznie lokalnych upraw w województwie kujawsko-pomorskim w specjalnej lokalnej gorzelni znajdującej się w Radziczu.
To już 18. edycja konkursu „Hit Handlu”!
Konkurs „Hit Handlu” organizowany przez miesięcznik Handel osiągnął już swoją pełnoletność. W pierwotnej edycji, produkty walczyły w 88 kategoriach. Ambasadorka marki „Handel” Pani Barbara Mikusińska-Ozdobińska poświadczyła, że to właśnie detaliści korzystając z sondy telefonicznej, wybrali produkty z tych kategorii, które od kwietnia 2018 r. do marca 2019 r. miały największą sprzedawalność w ich sklepach. Powyższa sonda została przeprowadzona w kwietniu bieżącego roku spośród 1200 wybranych detalistów z całej Polski.
W tegorocznej edycji konkursu pojawiły się nowe kategorie: mieszanki ciast, mrożone ryby, dania gotowe świeże, zupy świeże, a także serki homogenizowane - mówi Pani Barbara Mikusińska-Ozdobińska.
Uroczyste zakończenie konkursu
Plebiscyt „Hit Handlu” zakończy się galą, która sfinalizuje konkurs przy uroczystej kolacji. W trakcie zakończenia odbędzie się ceremonia rozdania nagród, prowadzona przez dziennikarkę Marzenę Rogalską. Upominki odbiorą wszyscy przedstawiciele branży FMCG.
Pełna lista zwycięskich produktów znajduję się pod adresem http://hithandlu.pl/
Organizatorami konkursu Hit Handlu jest:
„Handel” – miesięcznik branży FMCG. Adresowany do właścicieli, kierowników niezależnych sklepów spożywczych i drogerii w całej Polsce. W „Handlu" przeważają artykuły o charakterze edukacyjnym i informacyjnym. Poza artykułami czytelnicy znajdą również informacje o nowych produktach oraz promocjach organizowanych przez producentów FMCG.