- Inga Więch
Kampania reklamowa serwisu Ding!
Aktualizacja: 27 lut 2020
W ubiegły piątek (10.01.2020 r.) wystartowała marketingowa kampania DING. Za tą nazwą kryje się aplikacja, a zarazem serwis internetowy, publikujący gazetki reklamowe polskich sieci handlowych. Główne hasło kampanii brzmi: „Masz Ding do zakupów”. Działania marketingowe prowadzone będą w styczniu oraz lutym.
Zarówno aplikacja DING, jak i strona www.ding.pl zadebiutowały w listopadzie ubiegłego roku. Ich autorem jest AdRetail, należący do Grupy Interia.pl.
W spocie reklamowym DING jawi się jako uniwersalny bohater i zakupowy pomocnik, posiadający kompletną wiedzę z zakresu najniższych cen i bieżących promocji. Materiał reklamowy jest jednocześnie funkcjonalny i emocjonalny. Skupia się zarówno na najważniejszych funkcjach aplikacji (przejrzysty przegląd promocyjnych gazetek, wysyłanie powiadomień o konkretnych towarach), jak i na korzyściach z jej instalacji (dostęp do promocji, oszczędność, weryfikacja wydatków).
Materiał reklamowy został stworzony przez agencję Eternal Monkeys. Dźwięk przygotowało studio RS Media z Krakowa. Grupa Interia.pl jest odpowiedzialna za sam pomysł, prowadzenie kampanii oraz zakup mediów.
Spot będzie wyświetlany w telewizji (m.in. Kino Polska, Stopklatka) oraz w kinach (Cinema City, Helios). Będzie go można usłyszeć na antenach największych polskich rozgłośni radiowych (m.in. RMF FM) i przeczytać o nim w prasie tematycznej (m.in. Życie na gorąco, Chwila dla Ciebie). Reklama obecna będzie również w sieci. Nie zabraknie działań autopromocyjnych w obrębie Grupy Interia.pl oraz informacji o kampanii w serwisach społecznościowych i tematycznych.