• Inga Więch

Insert natywny w praktyce

Aktualizacja: lut 27

Insert natywny to specjalny, duży format reklamowy, wyświetlany między stronami gazetek. Umożliwia efektywną komunikację sprzedażową i promocyjną, głownie dla marek z branży FMCG, ale nie tylko. Serwisy takie jak Ding, Okazjum, Promocyjni czy Promoceny to świetny kanał dystrybucji informacji nie tylko produktowej i handlowej, ale również rekrutacyjnej, a nawet społecznej.


Insert produktowy


Aktualnie, marka ZT Kruszwica, zdecydowała się na kampanie natywną w serwisach gazetkowych AdRetail: Okazjum, Promocyjni, Promoceny i Ding. Reklama, poprzez większą ekspozycję produktu, promuje jedną z najpopularniejszych margaryn w Polsce „Smakowita” w sieci sklepów Biedronka. Kreacja ZT Kruszwicy została zamieszczona w kilkunastu gazetkach różnych sieci spożywczych. Reklama idealnie wpisuje się w treści dostępne na stronach i aplikacjach, dzięki czemu ma większe szansę na zakończenie się sukcesem.

Przykład Insertu Produktowego: Kampania dla ZT Kruszwica

Nie tylko produktowe


Insert natywny nie musi koniecznie nawiązywać do treści gazetki, ani być jej rozwinięciem. Kreacja może również promować kampanie społeczne firm, albo kampanie rekrutacyjne.

Kampanie rekrutacyjną w serwisach AdRetail przeprowadziła firma McDonalds. Jest to dobry przykład wykorzystania natywnego formatu reklamy. Dzięki szerokiej grupie odbiorców serwisów gazetkowych: Okazjum, Promocyjni i Promocen kreacja dotarła do wielu osób poszukujących pracy.

Przykład Insertu rekrutacyjnego: Kampania rekrutacyjna McDonald’s

Więcej na temat insertów natywnych można przeczytać w zakładce „Nasze produkty”.

Jeśli są Państwo zainteresowani taką formą kampanii, zapraszamy do kontaktu: kontakt@adretail.pl

10 wyświetlenia

@ 2019 AdRetail, Grupa Interia.pl

Zobacz nasze serwisy:

  • okazjum.pl
  • Aplikacja Okazjum - gazetki
  • kodyrabatowe.interia.pl
  • promocyjni.interia.pl
  • promoceny.pl
  • logo-ding-czerw