
Inga Więch
Insert natywny w praktyce
Zaktualizowano: 27 lut 2020
Insert natywny to specjalny, duży format reklamowy, wyświetlany między stronami gazetek. Umożliwia efektywną komunikację sprzedażową i promocyjną, głownie dla marek z branży FMCG, ale nie tylko. Serwisy takie jak Ding, Okazjum, Promocyjni czy Promoceny to świetny kanał dystrybucji informacji nie tylko produktowej i handlowej, ale również rekrutacyjnej, a nawet społecznej.
Insert produktowy
Aktualnie, marka ZT Kruszwica, zdecydowała się na kampanie natywną w serwisach gazetkowych AdRetail: Okazjum, Promocyjni, Promoceny i Ding. Reklama, poprzez większą ekspozycję produktu, promuje jedną z najpopularniejszych margaryn w Polsce „Smakowita” w sieci sklepów Biedronka. Kreacja ZT Kruszwicy została zamieszczona w kilkunastu gazetkach różnych sieci spożywczych. Reklama idealnie wpisuje się w treści dostępne na stronach i aplikacjach, dzięki czemu ma większe szansę na zakończenie się sukcesem.

Nie tylko produktowe
Insert natywny nie musi koniecznie nawiązywać do treści gazetki, ani być jej rozwinięciem. Kreacja może również promować kampanie społeczne firm, albo kampanie rekrutacyjne.
Kampanie rekrutacyjną w serwisach AdRetail przeprowadziła firma McDonalds. Jest to dobry przykład wykorzystania natywnego formatu reklamy. Dzięki szerokiej grupie odbiorców serwisów gazetkowych: Okazjum, Promocyjni i Promocen kreacja dotarła do wielu osób poszukujących pracy.

Więcej na temat insertów natywnych można przeczytać w zakładce „Nasze produkty”.
Jeśli są Państwo zainteresowani taką formą kampanii, zapraszamy do kontaktu: kontakt@adretail.pl