• Inga Więch

Gazetki z najwyższym CTR-em. Czyli co sprawia, że użytkownicy klikają częściej.

Aktualizacja: lut 27

Na efektywny CTR składa się kilka czynników. Dopracowaną ofertą można osiągnąć o wiele lepsze wyniki, od standardowych reklam. Na co warto, więc zwrócić uwagę przygotowując gazetkę?


1. Wyraźny, widoczny przekaz już na okładce



Projekty graficzne mają ogromne znaczenie. Dobrze widoczne oferty specjalne lub wyraźnie podkreślony rabat na pierwszej odsłonie gazetki jest pierwszym elementem, z którym styka się użytkownik. Kreacja okładki decyduje czy gazetka będzie obejrzana w całości.



2. Atrakcyjne oferty


Zarówno artykuły w wyjątkowo promocyjnych cenach, jak i produkty rzadko dostępne w regularnej ofercie, cieszą się wyższym zainteresowaniem użytkowników.


3. Efekt świeżości i nowości

Nowe produkty rozbudzają ciekawość i zainteresowanie, więc warto je wyróżniać. Innym sposobem może być odświeżenie szaty graficznej, które również zapewni pożądany efekt nowości i świeżości.


4. Sezonowość

Czy to będą święta, majówka czy powrót do szkoły… W zależności od pory roku/sezonu/okazji szukamy konkretnych produktów. Dlatego warto z wyprzedzeniem przygotować ofertę i przedstawić ją użytkownikom.


5. Atrakcyjna prezentacja produktów

Kreacja wizualna gazetki powinna być dostosowana do wyświetlania zarówno na desktopie, jak i urządzeniach mobilnych. Jest to istotne, ponieważ gazetki mobilne stanowią już około 50% wszystkich zasięgów e-gazetek.


To tylko kila przykładów elementów wpływających na efektywność w modelu klikalnym. Dobrze przemyślana i przygotowana kreacja gazetki jest kluczowa w osiąganiu wysokiego CTR’u.

27 wyświetlenia

@ 2019 AdRetail, Grupa Interia.pl

Zobacz nasze serwisy:

  • okazjum.pl
  • Aplikacja Okazjum - gazetki
  • kodyrabatowe.interia.pl
  • promocyjni.interia.pl
  • promoceny.pl
  • logo-ding-czerw