• Inga Więch

AdRetail w technologicznym partnerstwie z Roq.ad

AdRetail rozpoczyna współpracę z Roq.ad – niezależnym dostawcą innowacyjnych rozwiązań z zakresu  probabilistycznych identyfikacji użytkowników cross-device.


Narzędzia identyfikacji użytkowników opracowane przez Roq.ad pozwalają na integrację kanałów online i offline, poprzez budowanie kompleksowej wiedzy w zakresie profili użytkowników, rozumianych nie tylko jako „ciasteczka” przeglądarek, ale również ich unikalne urządzenia mobilne. Rozwiązania te wykorzystywane są przez wydawców, agencje, domy mediowe, trading deski oraz reklamodawców w całej Europie do lepszej analizy ścieżek atrybucji, targetowania cross-device, remarketingu, „audience extension” oraz działań analitycznych.


Współpraca z Roq.ad jest kolejnym etapem rozwoju analityki wpływu kampanii online na efekty offline (np. wizyty w sklepach) na polskim gruncie.


Flagowy produkt „ROPO360” został z sukcesem zaimplementowany w pilotażowych kampaniach wybranych wiodących sieci handlowych oraz we współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce.


W wywiadzie Dyrektor Zarządzający AdRetail, Karol Kamiński, powiedział:


Branża cross-device rozwija się niezwykle dynamicznie i miło jest obserwować, że świadomość szerokich możliwości, jakie daje ta technologia, realnie wzrosła również w Polsce. Produkty, które udało nam się wspólnie z Roq.ad zaproponować wybranym klientom zainspirowały nas, aby pójść za ciosem i poszerzyć tę technologiczną współpracę. Chcąc pozostać liderem wśród dostawców rozwiązań przeznaczonych dla branży retail oraz utrzymać miejsce lidera na polskim rynku e-gazetek promocyjnych, wdrażamy w AdRetail oraz Grupie Interia.pl to innowacyjne rozwiązanie.”

Dla naszych beneficjentów jest to istotna i długo wyczekiwana nowość na rynku reklamy oraz analityki działań e-marketingowych. Wybór technologii Roq.ad nie był przypadkowy. Liczy się dla nas zaufanie i partnerskie oraz długofalowe podejście do współpracy - dodaje Kamiński.

Carsten Frien, założyciel i CEO Roq.ad skomentował:

Cieszymy się, że możemy wprowadzić na polski rynek nasze unikalne rozwiązania analityczne i wiodącą omnichannelową technologię w partnerstwie z AdRetail i Grupą Interia.pl.


54 wyświetlenia

@ 2020 AdRetail

Grupa Interia.pl

Zobacz nasze serwisy:

  • okazjum.pl
  • Aplikacja Okazjum - gazetki
  • kodyrabatowe.interia.pl
  • promocyjni.interia.pl
  • promoceny.pl
  • logo-ding-czerw