• Inga Więch

Grupa AdRetail odnotowuje wzrost oglądalności

Serwisy należące do grupy AdRetail, które odpowiadają za agregację akcji rabatowych w różnych sieciach handlowych, tj. Ding, Okazjum, Promocyjni oraz Promoceny odnotowały w kwietniu bardzo duże wzrosty, porównując je np. z marcem. Szacuje się, że liczba użytkowników (RU) wzrosła aż o 36 procent, co dla właścicieli serwisów jest bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Dodatkowo przybyło 42 procent odsłon (PV). Wskaźniki poszły w górę nie tylko na urządzeniach stacjonarnych, ale też na mobilnych. W przypadku urządzeń mobilnych liczba użytkowników (RU) wzrosła o 47 procent, a odsłony (PV) zanotowały wzrost o 53 procent.

Głos w tej sprawie zabrał Karol Kamiński, dyrektor zarządzający w Grupie AdRetail, który uważa, że w związku z pandemią koronawirusa COVID-19 klienci poszczególnych sieci handlowych nieco zmienili swoje zachowanie oraz konkretne wzorce planowania. To z kolei przełożyło się na spore zaangażowanie w poznawanie nowych ofert, ale też samych promocji. W związku z tym serwisy i aplikacje mogły na tym jedynie zyskać.


W podobnym tonie wypowiadał się Maciej Tygielski - dyrektor do spraw sprzedaży oraz rozwoju biznesu w Grupie AdRetail. Tygielski wspomniał o tym, że aby zwiększyć ruch konieczne było również odświeżenie znanego dotychczas portfolio usług pro-zakupowych. Pojawił się nowy serwis oraz aplikacja DING. Wszystko spotkało się z aprobatą ze strony społeczeństwa, więc można się było z tego wyłącznie cieszyć. W ten sposób zwiększyła się liczebność użytkowników, którzy mają różnorakie intencje zakupowe.


Nie bez znaczenia jest też stały postęp Internetu oraz szeroki dostęp do sieci internetowej. Kamiński zwrócił uwagę m.in. na popularność e-gazetek, które w Internecie robią furorę, docierając do wielu klientów sieci handlowych. Dotychczas klienci byli zainteresowani jedynie wersjami drukowanymi, jednak teraz e-gazetki konsekwentnie je zastępują. Dobrym krokiem było też zainwestowanie w promocję na kanale online. Chodzi o prezentacje ofert, różnorodne moduły video oraz narzędzia komplementarne. 

6 wyświetlenia

@ 2019 AdRetail, Grupa Interia.pl

Zobacz nasze serwisy:

  • okazjum.pl
  • Aplikacja Okazjum - gazetki
  • kodyrabatowe.interia.pl
  • promocyjni.interia.pl
  • promoceny.pl
  • logo-ding-czerw